keskiviikko 16. syyskuuta 2015

Sick again

Musta tuntuu, että oon jotenkin ollut tosi paljon kipeänä nyt kahden kuukauden aikana.. Vähän flunssaa ja ainakin kahdesti nyt ollut kurkku kipeä ja tässä taas ollaan! Mulle tää on tosi outoa koska en juuri ikinä ole kipeä, aina sen yhden kerran vuodessa yleensä. Eilen kuitenkin tulin kipeeksi ja kuume nousi jopa 38 asteeseen. Tän päivän oon vaan yrittänyt levätä ja juoda mahdollisimman paljon teetä ja finrexiä. Mun piti eilen mennä mun hyvän ystävän kanssa myös kahville ja kuvailemaan teille asua, mutta nyt sekin sitten jäi. Loppupäivä taitaa mennä hyvän sarjan parissa, aloitin nimittäin kattomaan vähä aika sitten Pretty Little Liarsia.

IMG_1009 IMG_1003

3 kommenttia:

  1. Ihanaa, että postaat taas. Pikaista paranemista! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo nyt tuntuu oikeesti että on takas päässyt siihen blogirytmiin :)

      Poista
  2. Hyvä tv-sarja! Itse katselen vieläkin, vaikka aloitin jo silloin kun se alko :'D

    VastaaPoista