keskiviikko 9. syyskuuta 2015

Back to business?

Hellou toverit! Siitä on pitkä aika kun viimeksi oon tänne teille kirjoitellut mun kuulumisia. Kesän aikana blogi jäi mun elämästä blogi-innostuksen puutteen vuoksi ja osaksi siksi että mulla ei ollut toimivaa konetta. Synttärilahjaksi kuitenkin sain Macbookin ja nyt kuulkaas kelpaa rustailla teille! Tää ensimmäinen postaus ei tuu olemaan mikään mahtavin, ainakaan kuvien puolesta, mutta on kuitenkin kiva kirjoittaa teille pitkästä aikaa. Mulla on hieman muutenkin ikävä kuvailua ja sitä kun sai muokata ja lisäillä kuvia kaikkialle.

Mun kesä meni lähinnä töissä ja vapaa-aikaa oli ehkä noin yksi vapaapäivä viikossa, mutta en kyllä valitakkaan! Eipähän ollut köyhä fiilis. Mutta tuli kesän aikana nautittuakin itse kesästä. Vaikka se vähän niinkuin tuli ja meni, ja lehdet putoilee jo puista... Mutta toisaalta on kiva pistää jo nahkatakkia päälle.Vierailin kesällä vähän joka puolella Suomea :) Helsingissä, Kouvolassa, Turussa, Vaasassa..

IMG_6180

Asutaan siis Deniksen kanssa Vaasassa ja Vaasa on ollut kyllä tosi ihana paikka! Sopivan kokoinen kaupunki ja meren äärellä. Hain itse tradenomiksi Vaasan Vamkiin mutta tietenkin mun tuurilla jäin 1.varasijalle roikkumaan. No mutta, työt jatkuu edelleen joten ei tässä ihan pulassa kuitenkaan oltaisi.

IMG_6646


IMG_7088

Elokuussa juhlittiin myös mun 20-vuotis synttäreitä. Oli aivan ihana päivä perheen ja tärkeimpien ihmisten kanssa. 21.8. taisi olla myös yksi lämpimimmistä päivistä kesällä.
Yritän alkaa postailemaan teille vähintään kerran viikossa. Olisi ihanaa päästä takaisin samaan blogirytmiin mikä oli vielä keväällä. Vieläkö teitä siellä ruudun toisella puolella edes on? Onko kellään kivoja postausideoita näin alkuun toteutettaviksi?

IMG_6964

Ps. Blogin ulkoasu vaihtumassa pian!

9 kommenttia:

  1. Anonyymi9/9/15 22:29

    täällä ollaan! :) oon se, joka laittoi sulle edelliseen postaukseen kommenttia. et uskokkaan, kuinka innoissani olin blogiisi tullessa siitä, kun olit postannut :)

    ois mielenkiintoista lueskella sun elämästä vaasassa, miten siellä menee, mitä sun arkeen kuuluu, miten sun ja deniksen yhteiselo sujuu, sun ja deniksen lovestory, parhaimmat paikat vaasasta valokuvina, hmm mitähän vielä.. :)

    innolla odotellen sun tulevia raapusteluja ja kuvia<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana tämmönen "tervetuliais" kommentti <3 Kiitos hirveesti! Ja kiitos paljon vielä ihanista ideoista, kunhan saa nyt aikaseksi aloittaa tän homman vähän pyörimään niin eiköhän jotain noista vois ainakin toteuttaa :)

      Poista
  2. kuvia kämpästä ja my day! :)

    VastaaPoista
  3. Uuuh ihana kun taas postailet! Oot niin nätti ja ihania kuvia <3 *_*

    http://ganbattedesuka.blogspot.fi

    VastaaPoista
  4. Ois ihanaa nähdä minkälaisessa kodissa asustelette! :)

    VastaaPoista
  5. Kuvia kämpästä ja joku kesäpostaus niistä reissuista yms! ja teistäkin ;)

    VastaaPoista
  6. Monesti oon miettinyt mistä noi sun usein instagramissakin esiintyneet aurinkolasit on? Noi vähän kissamaiset :) ne on just sellaset mitä koko kesän etsin!

    VastaaPoista
  7. Monesti oon miettinyt mistä noi sun usein instagramissakin esiintyneet aurinkolasit on? Noi vähän kissamaiset :) ne on just sellaset mitä koko kesän etsin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Zalandolta oon joskus ajat sitte tilaillu! :)

      Poista