torstai 25. kesäkuuta 2015

Summer time

Hello blog! Pitkästä aikaa (taas) ... Mun blogitauko venähti vähän ja päätin tulla nyt huvikseni kirjottelemaan teille vähän kuulumisia, ettei tää tauko lähde ihan käsistä. Mulla menee tosi hyvin täällä Vaasassa, olin vähän aikaa sitten pääsykokeissa, sillä hain Vamkiin kouluun syksyksi. Valmistuin myös pariviikkoa sitten Helsinki Design Schoolista valokuvaajaksi! Joten jos on valokuvaajan tarvetta, niin ottakaahan yhteyttä muhun!
Työt täällä vie lähes mun koko vapaa-ajan, ja kamera on ollut hyllyn päällä jo pari kuukautta melkein käyttämättömänä. Tämä kesä taitaa olla mun ensimmäinen kesä kun oon koko kesän töissä ja jotenkin en osaa ryhmittää vapaa-aikaani sillein että saisi bloginkin siihen mukaan. Yritän jatkossa vähän paremmin kuitenkin kantaa kameraa mukana meiningeissä :) Viikon sisällä tulee myös tieto pääsenkö syksyllä kouluun! ja tykkään muuten hirveesti Vaasan kesästä, nyt vaan ne helteet saisi tulla niin pääsis kunnolla nauttimaan tosta ilmasta :) Kesäksi mulla ei ole sen kummempia suunnitelmia kuin töitä. Uumajaan ois kuitenkin huippua lähteä täältä Vaasasta laivalla päiväksi shoppailemaan :)
Palaillaan taas mahdollisimman pian! Ihanaa kesää kaikille ♥

image5 (2) image7 (2)

Pariviikkoa sitten Ruotsissa, Resössä kuvausreissulla. ♥

image8

Ensimmäinen kokonaan itse tekemä täytekakku Deniksen synttäreille ♥

image6

Kiitos ihanalle valokuvausluokalle!

image4

Juhannus Gerbyssä ystävien kanssa ♥

image3

Juhannus asua ♥

image2 (2)

Chillailua meren rannassa terassikahvilassa Vaasassa ♥

image1 (2)

Ihana lettikampaus täytyi ikuistaa tiistain Halosen kuvauksista ♥

3 kommenttia:

  1. Heippa! Vaikka jo pidemmän aikaa oon ollu sun blogin lukija, niin oon missannu sen kohdan missä kerroit helsinki desing schoolista. Mä tosiaan itse valmistuin lukiosta nyt keväällä ja aioin pitää välivuoden ja tehdä töitä. Oon kuitenki salaa haaveillu helsinki desing schoolin muotimarkkinointi linjasta, onko mitään järkeä hakea sinne? Koulutus kun on vaan 11kk/21päivää ja maksaa yli kolme tonnia.. Yritin googlailla mielipiteitä koulusta, mut oikeen mitään ei löytyny :/ Ajattelin myös et osaatko kertoa onko koulutus pätevä ja arvostettu? Miten esimerkiks sun koulutukseen nyt suhtaudutaan? :)
    Anteeksi kysely, tuntuu vaan et oot ensimmäinen kenen kuulen käynneen tuon koulun :D

    -Riina :)

    VastaaPoista
  2. Ihan älyttömän hieno kakku! :D

    VastaaPoista
  3. Anonyymi2/7/15 18:09

    Mistä noi juhannus asun housut ovat? :)

    VastaaPoista