lauantai 16. toukokuuta 2015

Couple days ago

Kävin torstaina kuvaamassa ystäväni Katan valmistujaiskuvat, sekä siinä samassa otettiin pari kuvaa mustakin. Mulla on vapaa-viikonloppu, mutta ei sen kummempia suunnitelmia, mikä on ihanaa! Saa rentoutua ja tehdä rästissä olevia juttuja. Muutamat koulutehtävät ensiviikon koulupäiviä varten ovat vielä tekemättä, joten niiden kanssa hääräilen huomenna. Ensiviikolla onkin vaan muutama työpäivä ja sitten lähtö Helsinkiin. Mulla on pari päivää koulua ja sitten vietetäänkin Deniksen synttäreitä. Paljon kivaa tiedossa ja toivottavasti saan myös kameran mukaan meininkeihin!

Ps. Pahoittelut huonolaatuisista kuvista. En tiedä mikä tohon Flickriin on mennyt! :( Näkyykö nämä teille huonolaatuisina tai onko kellään muulla samaa ongelmaa?

IMG_0676
IMG_0686 IMG_0691

3 kommenttia:

  1. Sun huivi!!! Niin ihana, mistä se on? Sulla on tosi nätti asu muutenkin :) valmistutko nyt keväällä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti ♥ Se on ihan vaan Cubuksesta :) Valmistuis siis viimekeväänä ylioppilaaksi ja nyt kesäkuussa valmistun valokuvaajaksi :)

      Poista
  2. Hei selvis vasta nyt että opiskelet Helsinki design schoolissa valokuvaajaksi! Oon ite aatellut hakea nyt sinne juurikin tälle valokuvaajan tutkinnolle, mutta mulla ois vielä pari kysymystä!

    Mitä oot tykännyt koulusta ylipäätään? Millaisia ne etätehtävät on? Kuinka vaativia ja isoja projekteja? Mulla on ihan vakituinen työpaikka ja teen melkein täyttä viikkoa, keskimäärin n. 34h/vko (tarpeen tullen saan kyllä vähennettyä tunteja). Jaksaako sen koulun siinä sivussa kuinka hyvin? Koulullahan ei kovin usein tarvitse käydä, mutta viekö ne etätehtävät kaikki mehut susta ja miten vapaa-aikaa jää? Oon ymmärtänyt, että myös sä teet töitä samalla, joten miten saat rytmitettyä vapaa-ajan, blogin, työt ja tuon koulun hyvin? Ja kuinka raskasta työviikkoa teet ni osaan vähän arvioida myös sitä omaa jaksamista :D Mulla on ens keväälle tulossa myös pääsykokeisiin luku, sillä aion vuoden päästä vielä jatkaa opintoja ja lukea amk:ssa toisenkin ammatin tuon valokuvaajan ohelle, joten hieman jännittää se, kuinka hyvin jaksan sitten keväällä työt, koulun ja pääsykokeisiin valmistumisen. Miten vaikea muuten sisäänpääsy oli? Ja olisiko sulla jotain vinkkejä siihen hakuprosessiin? :-) Kiitos paljon jos viitsit vastasta! Oon koittanu kauheasti ettiä netistä tietoa tästä linjasta, mutta hurjan vähän on löytynyt. Laitoin koululle myös sähköpostia, mutta ilmeisesti sieltä päästä ei vastailla tälläisiin kyseilyihin. Ainakaan vielä ei tuu muuta kysyttävää mieleen, toki kyselen lisää jos jotain ajatuksia ja kysymyksiä vielä ilmenee :D

    Ja tähän loppuun vielä, oon löytänyt sun blogin tässä vasta pari kuukautta takaperin ja ai että, tää on ihan hurjan kiva! :-)

    VastaaPoista