sunnuntai 10. toukokuuta 2015

Ihanaa äitienpäivää!

Ihanaa äitienpäivää kaikille äideille sinne ja varsinkin minun omalleni! ♥ Johtuneista syistä en pääsekkään juhlimaan äidin kanssa tänään, mutta onneksi kaikki facetimet ja whatsapit ovat keksitty. Mun viikonloppu on sujunut työntäyteisissä tunnelmissa, joten mitään erityistä ei tapahtunut. Perjantaina oli kuitenkin ihana vapaa-aamu ja tein meille herkullisen brunssin! Tuoreita mansikoitakin saa jo silloin tällöin cittarista ja noi yksilöt maistuivat ainakin tosi hyviltä! Ihanaa kun kesällä saa sitten tuoreita mansikoita torilta suoraan ostettua.

IMG_0375x IMG_0377 IMG_0379

6 kommenttia:

  1. Voi en malta odottaa tuoreita suomalaisia mansikoita, namnam <3

    VastaaPoista
  2. Voi miten kauniin näköistä!

    http://sanninenblog.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Ihan ekaksi pakko sanoa, että sun blogi on yks ihan mun lemppareista ja käyn aina päivittäin kattomassa olisko tullut postausta :-D Toisekseen, mulla olis yks kysymys mitä oon tässä miettinyt ja nyt vihdoin uskaltaudun jopa kommentoimaan. Toimin itse xl-mallina ja töitä ei niin hirveästi ole ainakaan täältä Suomen puolelta vielä tullut.. Niin miten oikein hankit töitä? Olisiko ihan sopimatonta käydä jossain liikkeissä paikan päällä kysymyssä? Oon kyllä suht laadukkaan mallitoimiston listoilla mutta sieltä töitä tulee toodella harvoin. Miten itse oot päässyt esimerkiksi Anttilalle, Haloselle tms? Anteeksi jos on jollakin tapaa sopimaton kysymys, tää on vaan kaivellut mun mieltä jo kauan :(
    -Hannele

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos superisti!! Ihana kommentti :) Juu, eli mulle tulee kaikki mallintyöt aina Fondi Modelsin kautta, itse en hoida niitä :) kyllähän niitä voi paikan päällä käydä kysymässä mutta en ole varma hoitaako esim. Anttilassa kauppiaat tommosia asioita... Mutta voihan sitä aina kysyä :)

      Poista