lauantai 21. helmikuuta 2015

Studiolla

Tänään oltiin Helsinki Design Schoolin valokuvaus opiskelijoiden kanssa Kuvaamo studiolla päivä ja opeteltiin studiovalaistuksen käyttöä. Kuvailtiin ja hassuteltiin ja mulla oli tosi kivaa, muutenkin oli ihan huippu päivä, kaikkea sitä kyllä saa oppia ja vielä on paljon opeteltavaa valokuvaamisesta, se opettelu ei varmaan koskaan lopu kesken, haha! En ookkaan paljoa kertonut blogiin mun opiskeluista, mutta muutavat ovat kysyneet niin opiskelen siis Valokuvaajaksi ja kesäkuussa valmistun virallisesti. Meijän ryhmä tuolla koululla on ollut tosi kiva ja oon innostunut valokuvaamisesta tosi paljon enemmän, nyt kun sitä on opiskellut kunnolla. Ja hei! Jos joku on esim. ylioppilaskuvaajaa vailla, niin täällä ois yks! Ja etenkin Vaasassa olen sitten maaliskuusta lähtien, joten olisi huippua jos sieltä joku toivoisi kuvaajaa itselleen. Helsingissä käyn kuitenkin joka kuussa, joten sekään ei ole ongelma :) Mutta nyt niihin kuviin!

IMG_9497 studiolla IMG_9495 OZ0B9921.CR2 IMG_9530

4 kommenttia:

  1. Kivaa, että postaat taas näin ahkerasti! :)

    VastaaPoista
  2. Hei mitä oot tykännyt Helsinki Design Schoolista? Oon ite miettinyt sitä yhtenä vaihtoehtona ja olis kiva kuulla sun mielipiteitä :) Itse tosin oon ajatellut opiskella muotimarkkinointia, mutta mitkä sun fiilikset koulusta on yleisesti? :)

    VastaaPoista
  3. Iiiiihana hammashymy-kuva!

    VastaaPoista
  4. Mä oon kiinnostunu tosta Helsinki Design Schoolista just ton valokuvauksen takia, ois kiva jos kertoisit omii fiiliksii laajemmin noista sun opiskeluista niinkun Pinja tos ylempänä kyseli :)

    VastaaPoista