torstai 5. helmikuuta 2015

Minun elämäni aakkoset

Sain netistä idean tehdä elämäni aakkoset -postauksen ja päätin että vitsit tämähän olisi hauska piristys perus postauksien keskellä. Uusimmat lukijatkin saisivat vähän tietoa enemmän musta tällä tavalla!

A - Aurinko. Oon ehdoton kesän ja auringonvalon rakastaja! Toivottavasti tästä keväästä olisi tulossa mahdollisimman aurinkoinen. Kesästä puhumattakaan...

B - Blogi. Tätä blogia on nyt kirjotettu kohta sen 4 vuotta ja tämä harrastus on muuttunut mulle jo aika tärkeäksikin ja osaksi elämää. Kertaakaan en ole tehnyt uutta blogia ja tämä blogi on mulle harrastus, jossa olen voinut toteuttaa itseäni. Toivottavasti tämä harrastus jatkuu vielä pitkään! Ja tietty että te lukijat pysytte siellä ruudun toisella puolella ♥

C - Canon. Oon vannoutunut Canonin käyttäjä. Oon tykännyt valokuvata nyt suunnilleen 5 vuotta, jopa ennen bloggaamistakin. Kun aloin kirjoittamaan blogia, niin samalla valokuvaustaidot kehittyivät. Tässä viiden vuoden aikana monet kamerat ovat kyllä ehtineet vaihtua - sain rippilahjaksi ensimmäisen järkkärini Canon EOS 450D, joka palveli mua monta vuotta, ennen kuin viime vuosi sitten jouluna sain Canon EOS 650D, joka sitten varastettiin viime keväänä. Sen jälkeen mua on palvellut Canon EOS 70D, joka on hoitanut hommansa paremmin kuin hyvin, mutta uuden kameran hankinnastahan saa aina unelmoida!

D - Denis ♥ En tiedä tarviiko tätä sen paremmin selitellä. Elämäni mies, joka tekee mut maailman onnellisimmaksi naiseksi! Lov ya!

IMG_5766

E - Elämä. Tällä hetkellä mun elämässä menee paremmin kuin hyvin ja sitä täytyy kyllä arvostaa. Olen terve ja minua ympäröi rakkaat ihmiset. Maailmassa monella ihmisellä ei ole asiat näin hyvin.

F - Flickr. Paras kuvanlatausohjelma blogiin! Suosittelen ♥

G - Gafforio. Haha!

H - Herkkyys! Mä oon vahvasti sitä mieltä että oon keskimääräistä herkempi ihminen. Liikutun, nauran ja nolostun herkästi. Välillä se on myös ärsyttävää.

I - Iloinen. Oon erittäin ilonen ja hymyileväinen tyyppi! Ylppäreissä voitin myös hymytyttöpatsaan.

J - Jaksot.. Sarjat.. Tuottarit! Oon tähän mennessä katsonut Täydelliset naiset, Breaking badin, Gossip Girlin sekä OITNB;n ja nyt Modern Familyä. Kaikkia voin vahvasti suositella!

K - Karkit! Irtokarkit, kirpeät karkit, salmiakki.... kaikki menee! Oon kunnon sokerihiiri.

IMG_4821

L - Leipominen! Asia mistä tykkään ja haluan kokeilla aina jotain uutta. Kuukauden lopussa on muutto, niin sitten pääseekin jo ihan omaan keittiöön leipomaan ja kokeilemaan uusia herkkuja! Niitä herkku reseptejä voisin tuoda sitten myös tänne bloginkin puolelle.

M - Matkustelu. Oon koko ikäni matkustellut ja nähnyt jo todella paljon paikkoja. Matkustelu on sellainen asia, mikä ei tee sinua yhtään köyhemmäksi! Enkä usko että tulen tähänkään asiaan kyllästymään hetkessä.

N - Nukkuminen. Maailman ihaninta! Mulla on aina ollut hyvät unenlahjat, ja monesti tyypit ihmetteleekin jos pystyn käydä nukkumaan jo 10-11 aikaan. Tai jopa aijemmin!

O - Onnellisuus. Oon tällä hetkellä onnellinen, ja elämän peruspilarit on tasapainossa.

P - Perhe. ♥

Q - Quotes!

R - Rakkaus. Ei tämä tartte selittelyä ♥

IMG_8766

S - Sofia. Oon iloinen, että mulla on näin kiva nimi ja nimi mistä itse tykkään! Sofia nimi tulee viisautta merkitsevästä kreikkalaisesta sanasta (kröhöm..).

T - Työ. Mallintyöt, joita olen nyt tehnyt jo kohta 4 vuotta, ovat myös yksi suuri osa mun elämää. Niitä töitä on ihanaa tehdä ja tuntuu, että olen syntynyt tekemään sitä hommaa!

U - Uni. Tärkeä asia mulle! Mun on joka päivä nukuttava tarpeeksi pitkät yöunet, tai muuten huomaan että oon seuraavana päivänä todella väsynyt enkä pysty keskittymään asioihin.

V - Valokuvaus. Mun suurin intohimo! Valokuvauksessa on lisää opittavaa ja aina sitä oppii uutta. Tällä hetkellä opiskelenkin valokuvaajaksi ja valmistun kesällä Helsinki Design Schoolista.

IMG_4908

W - Wifi! Varsinkin ulkomailla hotelleissa täähän on ihan must!

X - Xylitol! Mitä muutakaan tähän keksii... Aina laukussa on yleensä pakko olla purkkapussi!

Y - Ystävät! Olen joka päivä kiitollinen, miten ihania ihmisiä elämääni kuuluu. Nyt tuntuu, että olen löytänyt rinnalleni ne tärkeät ihmiset, jotka haluan pitää mukana mun elämässä. Kiitos teille ♥

Z - Zara! Ihana vaateliike ♥

Ä - Äiti, mama, äitee ♥

Ö - ''Öö..'' Kuuluu mun jokapäiväiseen sanavarastoon...

10 kommenttia:

  1. Ihana postaus <3

    http://sara--says.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Ihan mielettömän kiva postaus, kiva saada tietää susta vähän uusia ja erilaisia juttuja! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva että tykkäsit! Tämä oli kyllä kivaa vaihtelua normi postauksiin :)

      Poista
  3. Tykkään älyttömästi blogistasi! <3

    VastaaPoista
  4. Anonyymi6/2/15 11:59

    Tää oli kivaa vaihtelua perus postauksiin :)
    Mutta asiaan. Oon menossa kesällä Roomaan pitkäksi viikonlopuksi, joten osaisitko suositella kohteita mitkä kannattaisi käydä katsomassa? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva että tykkäät! Joo, näitähän löytyy kyllä Googlestakin etsimällä, mutta tässä mun vinkit. Tietty nämä perus Colosseum, Trevin suihkulähde ja espanjalaiset portaat on hauskoja turistinähtävyyksiä, mutta mun mielestä myös Vatikaanille kannattaa varata yks päivä, se on mun mielestä upea paikka. Jos shoppailla haluat, niin katu Via del Corso on sitä varten. Sieltä löytää kaikki ihanat kaupat, mutta myös monet Piazza di Spagnalta näkyvät kadut on sitten pulleemmalle lompakolle! Mm. LV, pradat ym.. Mutta mun mielestä sillä kadulla on hauska kävellä ja vaan ihmetellä kaikkea. Hmm, nyt tän enempää en osaa näin nopeesti kerrottuna sanoa :)

      Poista
  5. Anonyymi6/2/15 23:00

    Roomassa täytyy käydä Giolitti nimisessä jäätelöpaikassa!:) Sieltä saa maailman parasta jäätelöä ja valikoimas on lähemmäs viittäkymment makua, ah ! SIellä kannattaa käydä myös ihan vaan senki takia, et se on aivan upee paikka, antiikkinen jäätelöbaari.

    Ihania kuvia Sofia, oot niin kaunis! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, Italiassa tehdään kyllä maailman parasta jädeä <3 ja kiitos!

      Poista