lauantai 7. helmikuuta 2015

Favourites from NIVEA

Mun ehdottomasti ykkös kosmetiikkatuote NIVEA. Olen vaikka kuinka monta vuotta käyttänyt NIVEAn tuotteita enkä ole joutunut pettymään kertaakaan. Tällä viikolla ostin itselleni tuon Day creamin, sillä oon nyt hetken aikaa käyttänyt tota perus paksumpaa rasvaa kasvoille aamusin ja se on vähän liian raskas kasvoille silloin. Myös meikki pysyy paremmin, kun rasva on kevyempää ja meikin alle tarkoitettu. Tämän päivän perusteella tuo on ihan huippuhyvä rasva! Illalla käytän tietty naamaan sitten tota paksumpaa rasvaa.

IMG_9101

Kasvojen puhdistukseen olen käyttänyt maitomaista NIVEAn puhdistusvoidetta. Mun mielestä sekin jättää ihanan pehmeän lopputuloksen ja tietenkin pesee meikit ja kasvot tarpeeksi hyvin. Parhaiten mulle sopii tämä normaalille iholle tarkoitettu tuote, mutta näitä löytyy myös herkälle sekä kuivalle iholle tarkoitettuna.

IMG_9111 IMG_9118

Plussaa on myös, että NIVEAn tuotteet eivät ole sieltä kalliimmasta päästä, joten lompakkokaan ei kärsi kun näitä ostelee. Tuo perus rasvakaan ei ole paria euroa kalliimpi.

IMG_9091

Löytyikö samoja lemppareita teidänkin kosmetiikkapussista? ♥

2 kommenttia:

  1. Mun suosikki on Nivea soft. Kuivaa nopsaa, kosteuttaa ja sopii meikin alle :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mullakin on taitanut olla sellainen rasva joskus, hyvä kyllä sekin! :-)

      Poista