sunnuntai 25. tammikuuta 2015

Miss you Thailand

Reissusta on nyt kaksi kuukautta, ja hieman ikävöintiä on sinne takaisin. Voin kyllä vahvasti suositella Thaimaata rentoutumislomailijalle, sitä tuolla tuli nimittäin tehtyä. Nyt kun pääsisi vielä noihin maisemiin! Tuntuu, että joka toinen tyyppi mun instagram feedillä päivittää jotain Thaikuista, tosi moni on siellä tällä hetkellä. Marraskuussa ei ihan vielä se turistikausi ollut päällä, joten saatiin olla aika rauhassa, mistä me tykättiin.

Tänään tulin takaisin Helsingistä kotiin. Mulla oli koulua pari päivää ja yhdet tosi pitkät kuvaukset torstaina. Mä muuten tykkään olla ihan hulluna siellä koulussa, oon oppinut kaikennäköistä jo valokuvaamisesta ja oman uran kehitys on myös yks projekti, mistä voisin joskus kirjoittaa tänne blogiin. Anyways, tiistaina suuntaan jälleen Helsinkiin, kamerakin voisi puolestaan kulkea mun mukana, jotta saan teillekin vähän kuvia. Vaikka on mulla muutamat snapshot kuvat viikonlopun ajalta. Niitä voisinkin teille postata lähiaikoina.


IMG_5594 IMG_5626 IMG_5804 IMG_5540

8 kommenttia:

  1. mikä kamera sulla on ja mitä objektiiveja siihen? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tällä hetkellä käytän Canon eos 70D ja objektiiveina 50mm f/1.8, perus 18-35mm sekä 18-135mm :)

      Poista
  2. kirjottele ehdottomasti pian sun valokuvausurasuunnitelmista!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllähän sitä voisi jotain tänne kirjoittaa :)

      Poista
  3. oletko ikinä tehnyt linkitä blogisi postausta? :)

    VastaaPoista
  4. Oi mitkä kuvaukset sulla oli! Sun elämä vaikuttaa niin ihanalta ja jännittävältä, teet kaikkea hienoa mitä kyllä kelpaa kiikkutuolissa vanhana muistella :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Maybellinen :) No voi, kunpa vaan tietäisit että ei se munkaan elämä ole mitään pelkkää ruusuilla tanssimista! ;D

      Poista