torstai 15. tammikuuta 2015

Happy feelings through my phone

Muutama puhelinkuva kuluneilta kuukausilta! Mun mielestä bloggaajien tekemät puhelinkuvapostaukset on aina kivaa vaihtelua. Varsinkaan, kun mulla nyt ei juuri oo tullut mitään reaaliaikaisia postauksia, niin päätin toteuttaa tälläisen, jotta pääsette näkemään mitä oon puuhaillut.
  Iphone seka, berlin, uv

1. Selfie muutaman viikon takaa, kun mulla vielä oli vähän ihania tekoripsiä jäljellä... Ne oli kyllä niin kätsyt! 2. Tässä näette ne kynnet mitkä laitoin Berliinissä Pink Nails Berlinissä. Nämä on vieläkin lähes yhtä hyvät, mutta oma kynsi on vain kasvanut.

Iphone seka, berlin, uv-001

3. & 4. Pakolliset Starbucks kuvat tietenkin. Plussaa oli, että kyseinen kahvila oli ihan meidän hotlan vieressä!

Iphone seka, berlin, uv-002

5. Yhden päivän herkullinen aamiainen Kempinski hotellissa Berliinissä. Kyllä kelpasi! 6. Samaisen hotlan kylpylässä alakerrassa nauttimassa smoothieta.

Iphone seka, berlin, uv-003

7. & 8. Nyt näette jopa mun uuden vuoden illan asun :) Bongasin kyseisen tummansinisen jumpsuitin joskus joulukuun alussa, ja en kyllä epäillyt hetkeäkään etten ottaisi sitä mukaan Zarasta! Olin miettinyt hetken aikaa jo tummansinistä jumpsuittia uudeksi vuodeksi ja tämä oli täydellinen yksilö. Enkä muuten koko joulukuun aikana nähnyt yhtäkään tummansinista jumpsuittia missään! En edes Berliinissä. Nudet korkkarit ostin myös Berliinin Mangosta alesta sekä clutchiksi lähti ikivanha pikkulaukku mitä en ole käyttänyt kertaakaan sen räikeän ulkomuodon takia, mutta tohon asuun se sopi kuin nappi!

Iphone seka, berlin, uv-005

9. ♥♥♥ 10. Tässä hieman epätarkkaa kuvaa meikistä - irtoripset sekä luomiin kevyesti tummanruskeaa glitterillä varustettuna.

Iphone seka, berlin, uv-004

11. & 12. Tossa jumpsuitissa oli mun mielestä aivan ihanat olkaimet, myös selässä oli ihana yksityiskohta, mitä en älynnyt teille kuvata.

Uv

13. & 14. Vietin kaikinpuolin ihanan ja onnistuneen Uuden vuoden mulle rakkaiden ihmisten ympäröimänä. ♥ Uusi vuosi 2015 alkoi siis parhaalla mahdollisella tavalla. Enempää en voisi pyytää.

4 kommenttia:

  1. Itsekin tykkään erityisen paljon "puhelinpostauksista", ja tämä postaus oli myös ihan mun makuun! :) Tosi kiva toi Uuden vuoden asu, hiukset ja meikki sopi siihen myös tosi hyvin. :) Tällaisia lisää! ;)♡

    VastaaPoista
  2. oi ihania kuvia ja olet taas niin kauniina♡ ja onkos sulla muuten silver vai gold iphone? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan vaan perus hopea :) noista kuvistakin näkyy! Kiitos <3

      Poista