maanantai 1. joulukuuta 2014

Tiger Cave Temple

Yhtenä päivänä lähdettiin porukalla käymään korkealla Tiikeri temppelissä Krabin kaupungissa. Temppeli on korkealla vuoristossa, ja sinne on matkaa yli 1200 porrasta. Portaiden kiipeämisen aikana mulla tuli hieman hengitysvaikeuksia sekä ahisti kokoajan, sain eräältä mieheltä hänen astmapiipustaan happea, ja se auttoi. Mun kannattaisi varmaan käydä tarkistuttamassa onko mulla rasitusastma? Tää kaikki voi kyllä johtua kilpirauhasen vajaatoiminnastakin mikä mulla siis on. Anyways, kyllä kaikki se kiipeäminen oli sen arvoista, kun katseli niitä maisemia siellä korkealla! Maailman isoin buddhapatsas mitä olen nähnyt, sekä lukemattomia muita pienempiä patsaita. Hassu juttu oli myös se, että meidän täytyi ottaa kengät pois siellä ylhäällä.

IMG_6156 IMG_5909

Portaiden alussa oli paljon paljon söpöjä apinoita, keille me annettiin vähän kuivattuja banaaneita, tykkäsivät niistä niinkin paljon että ottivat sitten koko pussin meiltä! Haha, ja kyllä me tiedettiin että nämä apinat on niin hulluja turistien kanssa tuolla, mutta haluttin ihan itse sitten nähdä se! :D

IMG_5911 IMG_5927 IMG_5930 IMG_5948

Hmm.. Tässä vaiheessa mua vielä hymyilytti, hahah!

IMG_5962

Ja vihdoin ylhäällä, tosin hieman heikkona, mutta kyllä ne upeat maisemat auttoivat unohtamaan sen olon.

IMG_5972 IMG_5980 IMG_5988 IMG_6007
IMG_5992

Ja takaisin alhaalla ja apinoiden kuvailua!

IMG_6051
IMG_6072 IMG_6148

3 kommenttia:

  1. Apua en kestä noita apinoita, niin söpöjä! :D

    VastaaPoista
  2. Matkakuume vaan kasvaa... Niin ihania kuvia! :)

    http://sara--says.blogspot.fi/

    VastaaPoista