perjantai 17. lokakuuta 2014

Myynnissä Wanhojentanssimekko

On tullut aika myydä mun kaunis wanhojentanssimekko pois. Tuo ihana mekko teki mun wanhojentanssipäivästä täydellisen, mutta jatkossa tulevaisuudessa en vaan nää käyttöä sille missään tilaisuudessa. Nyt ois tilaisuus teille jollekulle onnekkaalle saada tämä!

Wanhat 2013 Pictures10

Mekkoa on siis kerran käytetty ja se on ihan uudenveroinen. Koko on noin 34-36, mutta mekkoa saa säädettyä takana olevien nöyrien ansiosta. Tavallisissa vaatteissa mun koot vaihtelee 34-36 ja olen 173cm pitkä, mutta mekko olisi sopiva ehkä 174-175cm pituselle tytölle, sillä mulla helma oli hieman liian pitkä, joten on myös varaa lyhentää. Mekko on tummansinisen värinen ja on ostettu Tampereen Zazabellasta uutena 400€ + vannehame 30€. Hintapyynnöksi kaavailin 300e ja vannehame kaupan päälle.

Wanhat 20134

Jos kiinostuit, voit ottaa yhteyttä muhun sähköpostitse moioonsofia@hotmail.com, lisätietoa voi vapaasti kysyä. Asun siis Kouvolassa ja tänne voi tulla testailemaan tai voin myös kuljettaa sovitettavaksi Kymenlaakson alueelle, mikä vaan on sulle sopivin vaihtoehto.

1 kommentti: