sunnuntai 5. lokakuuta 2014

Lemppareita

Keräsin teille muutamia lempiasusteita uudelta blogi yhteistyökumppaniltani Sheinsidelta. Oon innoissani tästä yhteistyöstä, nimittäin en ole paljon nähnyt huonoja tuotteita heiltä. Tosi monet bloggaajat ovat yhteistyössä kyseisen nettikaupan kanssa :) Jaoin kolmeen erityyppiseen kollaasiin mun tän hetken lempparivaatteita ja muutenkin ihania asuja mitkä voisin huolia itselleni. Kollaaseista näkee, että Sheinsidellä on tarjottavana kaikkea vaatteista meikkeihin, mistä mä ehdottomasti tykkään! Kertokaahan teki mielipiteenne, mitäs tykkäsitte näistä? Voisiko joku muukin huolia samoja vaatteita omaan vaatekaappiin? Vaatteiden linkkejä en nyt laittanut, mutta ne saa kysymällä!

Kuvakaappaukset

Raikasta vaaleaa, hempeitä sävyjä. Mun ehdottomasti yksi lemppariväreistä on valkoinen, sitä näkee ihan päivittäin mun päällä. Tälläkin hetkellä valkoinen pitkähihanen päällä. Tässä kollaasissa on ehkä hippusen verran kesää vielä jäljellä, mutta mä kun oon niin fiiliksissä tulevasta Thaimaan matkasta, niin mielessä on taas ihanat kesävaatteet joita pääsee käyttämään!

Kuvakaappaukset-002

Printtikuviot paidoissa sekä tekstit. Omistan muutaman printtikuviopaidan sekä paitoja tekstillä, mutta niitä tarvisi hamstrailla ehdottomasti lisää vaatekaappiin. Nää on kaikki aivan ihania, lempparina ainakin toi silmäpaita! Yks asia myös mikä mun pitää hommata on kukkakimono.

Kuvakaappaukset-001

Tummat sävyt, etenkin musta on toinen lempivärini. Sopii kaiken kanssa ja ei lähde koskaan pois muodista. Hakusessa mulla on tällä hetkellä musta välikausitakki, ja toi vasemman alareunan yksilö on aika lähellä sellaista mitä haen!

2 kommenttia:

  1. http://pastelbaby.blogspot.fi/2013/11/sheinside-vs-ebay.html

    Lukaseppas toi. En mainostaisi SheInsidea.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä kaikista nettikaupoista löytyy jotain pahaa ja on omat varjopuolensa tottakai. En ihan usko, että Sheinsidekään tekisi jatkuvasti virheitä, sillä miten sellainen yhtiö olisi sitten enää pystyssä :)

      Poista