lauantai 4. lokakuuta 2014

Hello October

Moikka sinne ruudun toiselle puolelle :) Viikko on vierähtänyt äkkiä, oon ollut tällä viikolla kipeänä ja suunnitelmat vähän vaihtuneet. Nyt kuitenkin oon jo parempaan päin ja onneksi niin, ensiviikolla on suunnitelmissa kaikkea kivaa. Myös koulujuttuja pitäisi tehdä, sillä mulla on tosi paljon etätehtäviä rästissä.
Asiasta toiseen, eilen mulle tuli kutsu Indiedays Inspiration Blogawardseihin, en malta odottaa ja ollaan yhdessä menossa sinne Just be yourself blogin Vilman kanssa :) On ihanaa nähdä Vilmaa, ei olla pitkään aikaan nähty!

IMG_4481 IMG_4482

Oon jo jonkin aikaa aatellut, että blogin ulkoasua pitäisi muokkailla.. Varsinkin nyt kun muutin kuvakootkin isompiin. Toi tylsä teksti on ollut tuossa jo liian kauan. Mulle saa kyllä lähettää bannereita, jos joku ihana haluaa tehdä! Mä oon niin peukalo keskellä kämmentä, kun aletaan muokkaamaan mitään blogiin liittyviä juttuja. Vaikka tätäkin hommaa on tultu tehtyä yli 3 vuotta! No, tänään mulla on melkein koko ilta aikaa muokkailla itelleni uutta banneria, niin jos sitä sitten ryhtyisi toimeen. Palaillaan taas ensiviikolla uuden blogiyhteistyökumppanin kanssa, ciao!

Uusi kansio IMG_4493

2 kommenttia:

  1. Ihanan näköistä aamupalaa, vai oliko se tarkoitettu aamupalaksi? :D

    VastaaPoista