perjantai 24. lokakuuta 2014

Close up

Tulin päivittelemään pikaisesti teille parilla mustavalko lähinaamakuvalla, koska halusin vain postata jotakin ja kertoa hieman kuulumisia. Tällä hetkellä oon Helsingissä, tänään oli koulupäivä ja huomenna toinen. Oon vieläkin niin ilonen siitä, että mulla on noin ihana paikka opiskella ja niin oikea ammatti mulle! Noh, ehkä sitä on nyt tarpeeksi jo hehkutettu täällä. Ps. En oo muuten vieläkään täysin tyytyväinen tähän blogin ulkoasuun, kaikki blogin ulkoasun muokkaajat ottakaa yhteyttä.. Oon ihan pulassa näiden koodien kanssa, kunpa itekin osais säädellä näitä... Yritän muokkailla tätä tässä illalla varmaan hieman enemmän vielä oman näköisemmäksi.

IMG_4767

Kaikkia asioita oon saanut järjestettyä ennen matkaa ja nyt vaan odottelua, että päivät menisivät vähän nopeammin. Mutta johan me ensiviikon jälkeen jo lähdetäänkin, voisin alkaa myös väsäämään teille jonkilaisia postauksia siksi ajaksi kun oon reissussa, ettei jää viimetippaan. Pakkaamaankin pitäisi ehtiä jossain vaiheessa!
  IMG_4768

6 kommenttia:

  1. mitä alaa sä opiskelet? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Opiskelen valokuvaajaksi Helsinki Design Schoolissa :)

      Poista
  2. Denis on onnekas.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanasti sanottu!! Mutta niin oon mäkin siitä miehestä <3

      Poista