tiistai 9. syyskuuta 2014

Photoshooting with Ira

Heippa muruset! Käytiin viimeviikolla kuvailemassa Iran kanssa ja päätin tulla vihdoin päivittelemään teille nämä kuvat :) Ilma suosi kerrankin ja ton päivän jälkeen nämä ihanat aurinkoiset säät alkoivatkin. Viikonloppuna juhlittiin Deniksen ystävän synttäreitä Helsingissä, mulla oli tosi kivaa ja tapasin paljon uusia ihania ihmisiä! Tällä viikolla on myös torstaina Helsingissä JC:n farkkuesittely päivä, jossa meneekin koko päivä ja jään myös silloin Helsinkiin yöksi. Asiasta kolmanteen, olen lähdössä Berliiniin jouluksi, joten kaikki vinkit tervetulleita. Tämä on ensimmäinen mun reissu Saksaan (jos ei lentokenttiä lasketa), ja oon mielettömän innoissani sillä oon niin kauan halunnut lähteä sinne :)

IMG_4020 IMG_3996 IMG_4038 IMG_4062 Photoshooting with ira IMG_4048 IMG_4046

14 kommenttia:

  1. Ai että kun tuo laukku on vaan niin ihana! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin mustakin<3 se on roikkunut mun olalla siitä lähtien kun sen ostin...

      Poista
  2. Anonyymi9/9/14 19:18

    Berliini on ihana kaupunki! Oon käyny Berliinissä yhen kerran ja haluisin ehdottomasti uuestaan!
    Ihan must-kohde on ainakii Brandenburgin portti, ja toinen mikä on aika vaikuttava on se valtava holokausti-muistomerkki.
    Jos haluaa shoppailla ihan kunnolla ni Kurfürstendamm:illa (apua mikä nimi, sen voi lyhentää myös Ku'damm :D) kannattaa ehdottomasti käydä! Netistä löytyy kyl ihan googlettamalla aika hyvin lisää vinkkejä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos vinkeistä! Ainakin holokausti-muistomerkki pakko nähdä :)

      Poista
  3. Hyviä kuvia! Oot upeen kaunis :) Berliini on yks mun lempikaupungeista! Oon käynyt siellä kyllä vaan kesällä, mut tässä muutama vinkki mitä tuli äkkiseltään mieleen:

    - Brandenburgin portti on upee iltavalaistuksessa
    - Vaikuttava paikka on Holokausti-muistomerkki, joka muistuttaa juutalaisvainoista (tosi lähellä Brandenburgia)
    - Shoppailuun suosittelen Kurfüstendamnia; halpoja ketjuliikkeitä ja myös kalliimmalle maulle tarjontaa. Siellä on myös tavaratalo KaDeWe (Kaufhaus Des Westens), joka on kyllä hieno mut semmonen Suomen Stocka :D Alexanderplatzilta löytyy myös shoppailupaikkoja ja esim. Primark
    - Alexanderplatzilla on TV-torni, josta on hienot näkymät kaupunkiin
    - Kahvilat tarjoaa aamupalaa jopa klo 17 asti pilkkahinnoilla ja ruuat on usein semmosia et käy hyvin lounaastakin! En tiiä onks tämä talvella erilailla, mut en usko
    - Ruoka (ja etenkin juomat) on superhalpaa marketeissa! Tuliaisherkut siis kunnon supermarketista mieluummin kuin lentokentältä

    Nyt tuli kyllä sellainen reissukateus, et pakko päästä joskus itekin Saksaan joulun aikaan! Varmasti ihan erilainen maailma kuin kesällä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos vinkeistä :) joo odotan kyllä innolla koko reissua! Varmasti juuri joulun aikana tosi kaunis kaupunki :)

      Poista
  4. Saksassa ja muuallakin Keski-Euroopassa on joulun aikaan ihania joulumarkkinoita (saksaksi Weihnachtsmarkt), joilla kannattaa ehdottomasti vierailla ihan jo tunnelman takia. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo näin oon kuullut :) Ihanaa päästä käymään!

      Poista
  5. Ootko edes ihminen, et voi olla! Miten kukaan voi olla noin kaunis? Olen kateellinen. Ihanat noi farkut, ja tietenkin toi paita.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No voi että, ihana kommentti :) Kiitos sulle paljon ♥

      Poista
  6. Pakko sanoa että olet varmaan yksi kauneimmista ihmisistä kenen kuvan olen ikinä nähnyt! Oletko miettinyt Miss Suomi-kisoihin menoa? Jos kyllä, etkö pelkää että sinua ei enää sen jälkeen oteta vakavasti mallimarkkinoilla? Siis että jää sama ongelma kuin näillä muilla misseillä että ei pääse siitä imagosta... Kun blogin perusteella ainakin olet saanut tosi hyvin jalansijaa Suomen mallimaailmassa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En oo oikeestaan miettinyt, sillä pelkään etenkin mediaa ja sitä miten ne kaivelisi mun lisäksi mun lähimmistä ihmisistä kaikki tiedot. Esimerkiksi joku seiska. Enkä oikeestaan muutenkaan kaipaa "julkisuutta" niin mallintyöt on mennyt kivasti siinä :)

      Poista
  7. Noi housut on aivan ihanat! ♥ Mistä moiset?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! Ne on Tally Weijlistä :)

      Poista