sunnuntai 28. syyskuuta 2014

I'm back!

Heippa! Pitkän postaustauon jälkeen on todella vaikeaa tulla kirjoittamaan... Taitaa olla, että viimeksi kirjoittelin teille syyskuun puolivälin paikkeilla. Paljon on sen jälkeen tapahtunut, mutta tietysti kamera ei ole kulkenut kaikkialla mukana. Ehkä tämä ''tauko'' tuli ihan hyvään kohtaan, oon saanut ajatella kaikkea. Mutta ensinnäkin, mä oon koulussa! Pääsinkin Helsinki Design Schooliin ja torstaina oli ensimmäinen tunti. Opiskelen siis  ammattivalokuvaajaksi :) Oon niin mielettömän innoissani opiskelusta ja ylipäätänsä siitä, että oon oikeassa paikassa. Valokuvaaja on niin mun ammatti! Ensimmäiset kolme päivää tuolla koulussa oli ihan huippuja. Tämä antaa myös lisää potkua postailulle ja nyt mulla onkin paljon postausideoita mielessä. Ja eipähän muuten enää kuvaaja puutu, siellä on tosi paljon ihania ihmisiä keihin olen jo ehtinyt tutustumaan. :)

IMG_4224 IMG_4226

Ihanaa kuitenkin, että kommentteja on silti tullut, vaikka postauksia ei. Kiitos! :) Toinen iso juttu on, että mä oon lähdössä mun poikaystävän kanssa Thaimaaseen marraskuun alussa. Tästä oon mielettömän innoissani, saatiin halvalla lennot, niin sitä tilaisuutta ei voinut jättää. Thaimaassa oon viimeksi ollut varmaan yli 9 vuotta sitten, joten on mahtavaa päästä sinne uudelleen. Kohde on Krabi, mutta siitä en oo ottanut vielä niin paljon selvää, jotain olen kyllä lukenut, mutta kaikki vinkit tervetulleita :) Oon päättänyt, että läppäriä en sinne ota mukaan, ajastan teille sen sijaan muutaman postauksen siksi ajaksi!

  IMG_4239

1 kommentti:

  1. Mie haluan sun kuvattavaksi joskus >:) ja oi Thaimaahan, en kestä! Marraskuu on hyvä aika, viimeksi ku olin siellä marraskuun niin kuukauden aikana ei satanu ku vissiin kerran :D

    VastaaPoista