keskiviikko 17. syyskuuta 2014

Bajaclothing

Heipat pitkästä aikaa! Mä en ookkaan päässy pariin päivään nettiin, sillä mun verkkoselaimessa oli jonkinlainen välityspalvelin ongelma ja pohdin sitä että miten saisin tän kuntoon, noh sain kuin sainkin sitten onneksi! Hieman hermoja ja aikaa vievää vaan... Anyways, nyt postauksen asiaan! Sain blogiyhteistyöpyynnön hiljattain bajaclothing nimiseltä sivustolta. Nimi oli mulle jo entuudestaan tosi tuttu ja nyt pääsin sitten tutustumaan siihen vielä tarkemmin.
Olin kuullut bajahuppareista jo aijemminkin ja nähnyt niitä monilla kavereilla. Mun silmiin pisti etenkin nämä ihanat värit sekä huppareiden leikkaukset.

Mikä tää bajahuppari sitten oikein on? Näissä huppareissa on se juju, että niitä valmistetaan kierrätetyistä t-paidoista. Kierrätetyn t-paidan langat on hankittu ja käsinvalikoitu. Tuotannossa käytetään vanhempia kutomakoneita, jotka tuottaa paljon enemmän tekstuuria kuin uudemmat koneet. Musta on ihanaa, että jollain vaatteella voi olla tämmönen historia!

IMG_4159
IMG_4149

Ensimmäiseksi mulle tuli bajahupparista mieleen sen luonnonläheisyys ja se kierrätyshommeli. Mielellään käyttäisin tätä ehdottomasti mökillä, sillä se on ihanan rento ja kevyt vaate siihen tarkoitukseen.

Bajaclothing IMG_4190 IMG_4207

Nään hupparin myös kesävaatteena ja festareille tämä ois ihan nappi vaate! Suunnittelinkin jo, että tää on varmasti mulla päällä ensi kesän festareilla.

IMG_4192 IMG_4208

Bajahuppari ei ehkä oo täysin just sitä mun tyyliä, mutta musta tuntuu, että pukeudun aina vähän fiiliksen mukaan. Milloin sporttisesti, milloin klassisesti ja milloin vähän rennommin. Viimeksi just eilen lähdin Bodypumppiin bajahuppari päällä, sopi siihenkin käyttötarkoitukseen vallan mainiosti.

IMG_4212

Bajaclothingilla on myös instagram, käykää kurkkaamassa: @bajaclothing

2 kommenttia:

  1. Vitsi miten söpö - huppari sekä sinä!

    VastaaPoista
  2. Sinä : Aina esittelykelpoinen!
    <3

    VastaaPoista