maanantai 18. elokuuta 2014

WKND 2014

Ehdottomasti yks elämäni parhaista viikonlopuista nyt takana! Tätä venasin monta kuukautta ja ei kyllä jättänyt kylmäksi ♥ Weekend festarit oli mun elämäni ensimmäiset festarit ja parhaassa mahdollisessa seurassa. Sain paljon uusia kavereita ja näin mun ihanaa ystävää Juliaa kahden vuoden jälkeen! Mun mielestä parhaat esiintyjät olivat Martin Garrix ja Calvin Harris! Martinia päästiin kattomaan todella läheltä, mikä nostatti fiilikset taivaisiin heti alkuun :) Festareiden jälkeen perjantaina jatkettiin Helsingin yöelämään! Lauantaina sitten olin jo niin väsynyt kaikesta, että jatkoin hyvillä mielin mieluiten nukkumaan :) Terveisiä muuten ihanalle lukijallekin joka tuli mua moikkaamaan! ♥

IMG_3547 IMG_3511 IMG_3506 IMG_3524
IMG_3545 IMG_3520 IMG_3507 WKND 2014 From my phone-002 WKND 2014-001

♥♥♥

IMG_8303 From my phone From my phone-001

Lauantaina lähdimme syömään sushia Hanko sushiin, sillä kahden päivän aikana oltiin syöty jo ihan tarpeeksi hamppariruokaa, kyllä maistui ♥

IMG_8209

4 kommenttia:

  1. Ihania kuvia! voi kun olisin itsekin pääsyt weekendille... näytät muuten muutamissa noista kuvista ihan Vanessa Hudghensilta, haha! :)

    VastaaPoista
  2. oi kun oot ollut kauniina liikenteessä! :-)

    VastaaPoista
  3. Sulla on älyttömän ihania kuvia! Löysin vasta vähän aikaa sitten sun blogis ja heti nousi yhdeks lemppariksi! :)

    http://sara--says.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. Sulla on älyttömän ihania kuvia! Löysin vasta vähän aikaa sitten sun blogis ja heti nousi yhdeks lemppariksi! :)

    http://sara--says.blogspot.fi/

    VastaaPoista