maanantai 25. elokuuta 2014

My birthday

Viikko taas vierähtänyt aivan liian nopeasti, ja vähän pelkään, että mulla ensimmäisen kerran myös postausinto kunnolla lopahtanut. En muista milloin viimeksi on tullut vain yksi postaus viikossa. Yritän parhaani mukaan jatkossa alkaa postailemaan enemmän, mutta kun ei intoa ole, niin ei ole. Syksy on muutenkin ollut vähän sekavaa aikaa mulle, kun en yhtään tiedä mihin päin sitä pitäisi lähteä. Kouluista ei ole kuulunut mitään, ja nyt haen töitä Kouvolasta.
Mutta nyt iloisempiin asioihin! Juhlittiin mun 19v synttäreitä Deniksen ja parin muun kaverin kanssa Helsingissä torstaina 21.8. Käytiin ajamassa kartingia ja syömässä ulkona. Mulla oli aivan ihanaa ja sainkin pari yllätystä päivän aikana ♥ Kamera mulla ei torstaina valitettavasti kulkenut mukana (vain parit kännykkäkuvat otettiin), mutta lauantaina pidin juhlat mun ystäville ja otettiin muutama kuva tyttöpoppoosta :) Toivottavasti löydän aikaa postailulle jatkossa vähän enemmän ja että tää innostus nousisi nyt hieman enemmän. Bloggaus on kuitenkin niin tärkeä ja rakas harrastus mulle, että olisi harmillista jos se loppuisi kokonaan. Palataan mahdollisimman pian! ♥

IMG_3570 19v IMG_3565 IMG_3575 IMG_3572 IMG_3585 IMG_3629 IMG_3657 IMG_3622

2 kommenttia:

  1. Onpa ihania juhlakuvia! Ja hyvää synttäriä näin myöhässä :)

    VastaaPoista