perjantai 1. elokuuta 2014

Kouvolaan kirpputorille

Heippa! Ajattelin tulla ilmoittamaan, että oon mun äidin kanssa lähdössä ulkokirppikselle huomenna lauantaina 2.8. Kouvolaan, myynnissä paljon mun vanhoja vaatteita, joten tulkaahan hakemaan pois! Ollaan myymässä luultavasti ihan aikasesta aamusta iltapäivään, ja meillä on myös lasten ja miesten vaatteita myynnissä. Myyn mun vaatteita pois maksimissaan parilla eurolla, sellaisiakin vaatteita on mitä voisin vielä pitää, mutta ei vaan tule pidettyä. Tässä teille kuvia muutamista vaatteista ja kengistä, mitkä on menossa myyntiin!

IMG_3420 IMG_3407 IMG_3403 IMG_3411 IMG_3416

2 kommenttia:

  1. Vitsi hauskaa kuulla, et on muitakin 'tuttuja' täältä Kouvolasta tulossa :D Itekin oon huomenna menossa kyseiselle ulkokirppikselle myymään vanhoja kamoja! Toivottavasti nähään :-)

    VastaaPoista
  2. Itekin asun Kouvolassa, mut huomenna en valitettavasti pääse käymään torilla :(
    Mut toivottavasti sä saat vaatteita myytyä! :)

    VastaaPoista