keskiviikko 9. heinäkuuta 2014

The bag

Kauan odotettu laukku, jonka vihdoin ja viimein ostin Roomasta. Laukku, jota olen halunnut jo monta vuotta ja miettinyt että milloin ostaisin sen ja milloin minulla olisi rahat sopivasti kasassa. Laukku jonka ostin on Neverfull MM kuosissa Damier Ebene. Kun kävelin Rooman Louis Vuittonin liikkeeseen, sain heti loistavaa palvelua ja laukun koon tiesinkin jo ennalta minkä halusin. GM olisi mulle aivan liian iso ja PM taas sitten aivan liian pieni. Tämä kuosikin on oikeastaan ainut mistä tykkään oikeasti todella paljon, ja nyt kun mulla on ollut tää jo hetken aikaa, niin huomaan että toi kuosi sopii melkein ihan kaiken kanssa.

IMG_2045
IMG_2065

Hieman harmitti kyllä alkukesästä, kun olin tammikuun aikoihin katsonut Italian Louis Vuittonin sivuilta, että Neverfullin hinta on 715€. Louis Vuitton oli kuitenkin kevään aikana nostanut hintoja ja laukku maksoi 855€. MUTTA suurin syy miksi luulen, että hinnat ovat nousseet on että laukun sisässä tulee pieni ''clutch'', joka on mielettömän ihana! Saan kaikki pikkujutut laukunpohjalta sinne, sekä voin käyttää sitä myös juhlissa sillä clutch lähtee irti. Sinne mahtuu myös tosi hyvin puhelin ja visa. Nappivalinta siis!

IMG_2060
IMG_2048

En tiedä kuinka onnellinen voi olla yhdestä laukusta! Laukkua, jota on halunnut jo niin monta vuotta ja vihdoin se on mun. Rakastan tätä ja aijon vielä joskus painattaa siihen mun nimikirjaimet S.G. Ja näin lopuksi ihan vain vähän varoittaen, tätä laukkua tulee näkymään jatkossa monessa asussa... heh!

6 kommenttia:

  1. Ihanan LV:n laukun oot ostanu ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyllä ihan lemppari nyt :)

      Poista
  2. Onhan toi kaunis laukku, mutta ompas sen hinta noussut! Muistan kun kaverini osti tuon laukun kaksi ja puoli vuotta sitten n. 500-600 € hintaan... Ja kun laukku ei ole muuten muuttunut miksikään, eikös tuo clutchkin ole ollut aiemminkin mukana? Mutta onnea uudesta laukusta, ihanahan se on!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep niinpä :/ näin olen kuullut että clutch on tullut mukaan laukkuun myöhemmin mutta saatan olla väärässä! Mutta joo, hetkeäkään en ole katunut tän ostoa <3

      Poista
  3. Eikäää, Neverfull on ollut myös mun unelmani jo yli vuoden! Juuri samassa koossa ja kuosissa.. Kateeksi käy! Hintojennousu on ainut asia mikä harmittaa ja mietityttää ostopäätöksessä :/ mutta kesätyön palkkarahoilla olen suunnitellut sen ostavani :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voiii! Voin sanoa että I feel you, niin kauan tätä halusin ja nyt se on mun. Et kyllä kadu ostoasi jos sen ostat, sillä kun saat sen ostettua, se fiilis on ihana kun laukun kiikuttaa ulos liikkeestä ♥

      Poista