keskiviikko 18. kesäkuuta 2014

Long time no see

Heipsan! Pitkästä aikaa pääsen kirjoittelemaan teille vähän kuulumisia, tosin hieman huonon kuvasaldon kanssa. Kamera ei oo valitettavasti kulkenut mun mukana hirveästi parin viikon aikana, vaikka kaikennäköistä onkin tapahtunut. Oon ollut paljon töissä, Helsingissä on tullut käytyä, hieman juhlittu, katsottu jalkapalloa ja oon viettänyt tosi paljon aikaa ystävien kanssa. Ilmat ei oo oikein suosinut nyt lähipäivien ansiosta ja juhannuksen sää ei näytä yhtään sen paremmalta! :(

Ei muuten aikaakaan niin postailen teille jo Italiasta käsin. Maanantai aamuna lähtee Helsinki-Vantaalta lentokone kohti Pisaa ja oon mielettömän innoissani! Mulla on niin kova ikävä kaikkia sukulaisia, vaikka vuosi sitten siellä olikin. Sinne on vaan niin ihana mennä joka kesä ♥ Vietetään muutama päivä siis Toscanassa ja lähdetään Roomaan neljäksi päiväksi ja sitten tullaan taas takaisin Toscanaan. Oon Italiassa pari viikkoa ja mulla on siis läppäri mukana, joten saatte ihan ajallaan postauksia, sounds good right? ;) En ole varma pääsenkö postailemaan teille ennen matkaa, mutta sieltä sitten ensiviikolla viimeistään kuulumisia. Palaillaan mahdollisimman pian ♥ Ciao!

IMG_1564 IMG_1567

Ei kauaa tarvinnut miettiä näiden ihanuuksien kotiuttamista Topsportista, kun alennukset oli aika hyvin kohillaan! Me like ♥ Tiedän millä kengillä kävelen Roomassa :)

IMG_1634 IMG_1620
IMG_1627

Kynsihoitola Marilynin Marja teki jälleen ihanaa työtä maanantaina ja tällä kertaa lisättiin kynsiin myös pientä timanttia molempiin nimettömiin. Tykkään tykkään!

IMG_1615

Tällänen kuvasto tupsahti pari päivää sitten postilaatikosta, kuinka moni tunnisti mun naaman? haha!

Ps. Vielä kysymyksiä lisää tänne, jotta saan jonkunlaisen vastauspostauksen teille tehtyä. Sekä vastausvideon! --> CLICK

8 kommenttia:

  1. paljonko noi lenkkarit makso? :)

    VastaaPoista
  2. Toivottavasti noita lenkkareit viel on koska mun sinivalkoset hajos kantapäästä vähän aikaa sitten ja joka kerta nykyään kalvaa jalat verille :S 75e Niken tossuista ei oo paha ja noi on kivan valko-sitruunankeltaiset!

    VastaaPoista
  3. Aaahh noi kengät! Ihanat!! Pitää itekkin mennä kattomaan, jos niitä ois vielä...;)

    Sulla on ihana blogi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin ne on kyllä olleet hyvät kengät :) kiitos!

      Poista
  4. Hienot kynnet. Kivaa juhannusta ja hyvää matkaa!

    VastaaPoista
  5. Aivan ihanat nuo lenkkarit! :)

    VastaaPoista