lauantai 24. toukokuuta 2014

SUMMER IS HERE

Ihana kesä, aurinko, loma, onnellinen minä, rusketus, lämmin tuuli... Tota listaa vois jatkaa varmaan loputtomiin! Mun ehdottomasti lempivuodenaika on kesä. Oon tällä viikolla nauttinut tosi paljon noista upeista säistä ja siksi postailukin jäänyt vähemmälle, mutta sen edestä tulee sitten kuviakin teille. Keskiviikkona mulla oli Sultraden kuvaukset ja kuvattiin Umbron 2015 kesävaatteita. Oli huippu hauskaa, sillä pääsin ensimmäistä kertaa hyppimään myös trampoliinilla ja kuvaaja otti kuvia sitten kun olin ilmassa :D Nyt muutamina päivinä oon nähnyt tyttöjä ja käytiin eilen kuvailemassa kymijoen varrella, ja tässä niitä kuvia sitten tulee. Enjoy!
IMG_0641 IMG_0554 IMG_0625 IMG_0673 Summer is here-002 IMG_0548 IMG_0635 Summer is here-001 IMG_0761 IMG_0528 IMG_0599 Summer is here IMG_0715 IMG_0653

10 kommenttia:

  1. Ooh ihanan kesäsiä kuvia ja kauniita tyttöjä!♥

    VastaaPoista
  2. Saanko tiedustella mistä oot nui shortsit ja topin löytänyt? Superkivoja kuvia siulta taas kerran <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Shortsit ginatricot ja toppi h&m :) molemmat vanhoja kylläkin :/ ja paaaljon kiitoksia<3

      Poista
  3. Wautsi mitä kuvia!! Ihanan kesäisiä:)

    VastaaPoista
  4. Oii miten kivoja kuvia!! kesä on kyllä ihana :-)

    VastaaPoista
  5. Moi! Mua kiinnostais kysellä jotain kysymyksiä sun mallihommista koska oon itse tosi kiinnostunut hakemaan mallitoimistoon :-) 1. kun sait sopimuksen fondi modelsin kanssa, meniksä helsinkiin vielä ennen sitä tapaamiseen jonka jälkeen ne päätti ottaa sut listoille ja sait paikan vai päättikö ne vaan kuvien perusteella kirjottaa sopimuksen? 2.pääsitkö alussa usein kuvauksiin ja monestiko sulla suunnilleen nykyään on kuvauksia kuukaudessa? 3.maksaako fondi matkakustannukset vai joudutko itse vastaamaan niistä? 4.onko mahdollista päästä muotinäytöksiinkin vai onko ne vaan kuvauksia? 4.ohjaako kuvaajat alussa uusia malleja poseeraamaan vai olettaako ne heti että se tulee luonnostaan? 5.tiiän etten halua puhua palkasta mutta tienaako sillä oikeesti kivasti rahaa? oisin tosi kiitollinen jos jaksaisit vastata ja tietty luen mielelläni muitakin kokemuksia sun mallinurasta :-) tiedän et sulla on kysymys/vastauspostaus mallina olemisesta mut tossa on sellasia kysymyksiä mitä siellä ei ollu!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mäkin haluisin tietää näihin vastauksen! :)

      Poista
  6. minkä kokoinen sun ginatricon pitsinen peplum paita on? kun ajattelin tilata, mutta en sit oikeen tiedä kokoa

    VastaaPoista