sunnuntai 11. toukokuuta 2014

Past week

Vähän köyhällä kuvasaldolla päätin tulla kertomaan teille kuulumisia viime viikosta. Keskiviikkona tilasin muuten rajalalta uuden kameran, jippii! Se saapuikin jo perjantaina, mutta en ehtinyt hakemaan sitä koska olin kuvauksissa Helsingissä. Huomenna sen vihdoin sitten haen ja en malta odottaa, että pääsen postailemaan teille taas ihan normaaliin tahtiin :-) Mua ei oo nimittäin huvittanut kuvailla tolla mun vanhalla 450d:llä ollenkaan, mutta silti jostain syystä en raaski myydä sitä, vaikka en tee sillä mitään.

past week

Perjantaina tulin melkeinpä suoraan kuvauksista Pilville juhlimaan Jonnan ja Pilvin synttäreitä. Jatkettiin iltaa baariin ja mulla oli ainakin onnistunut ilta, kivaa oli! Mulla oli päällä samanlainen paita kuin vappuna, mutta tämä on se babyblue -versio, tykkään molemmista tosi paljon ja siksi ostinkin molemmat, koska en osannut päättää väriä, haha. Lauantai menikin sitten löhöillessä ja syödessä koko päivä Mikolla.

Oon alkanut muuten seuraamaan sellaista sarjaa kuin Breaking bad, tai no.. Oon kattonut melkein jo kokonaan toisen kauden, hups! Haha oon vaan niin sellanen, että aina kun alan seuraamaan jotain sarjaa, niin katson kaikki jaksot peräkkäin melkein muutamassa päivässä... :D Kellään muulla samaa ongelmaa? Anyways, oon tykästynyt koko sarjaan tosi paljon, vaikka se ei olekaan oikeastaan yhtään mun ''tyylinen''.

past week-002
past week-001

Sain tällä viikolla äitiltä tuliaisia Köpiksestä! Mun ihka ensimmäinen Victoria's secretin rasva ja en kyllä ihmettele miksi niitä hehkutetaan niin paljon, aivan ihana tuoksu! Rasvan tehosta en tiedä niin paljon sitten, mutta tuoksu on ainakin hyvä ;D Sunnuntai on mennyt äitienpäivää juhlistaessa täällä kotona ja mummulassa. Tänään on muuten saanut syödä kaiken maailman herkkuja, niin kuin kuvastakin jo näkyy. Nyt vaan rentoilua ja Breaking badia loppuilta. Kivaa alkavaa viikkoa kaikille! ♥

6 kommenttia:

  1. Breaking Bad on ihan mahtava ja oikeasti paras sarja ikinä! En ole koskaan ennen herännyt katsomaan minkään sarjan päätösjaksoa Yhdysvaltain aikaan eli Suomen aikaa joskus aamuyöllä, mutta tän sarjan kohdalla oli pakko, kun se viime syksynä loppui (ja loppuipa vielä toivotulla tavalla). Mä katson aina myös sarjat tolleen maratoneina ja sitten ärsyttää, kun kohta ei taas ole mitään katsottavaa. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo alan kyllä olemaan samaa mieltä, oon ihan koukussa siihen! :-D Ja näitä kausiakin oikeesti tarpeeksi monta, eikä vaan pari ja sitten jo loppuisi. :-)

      Poista
  2. voiih toi pitsipaita on ihan unelma <3 ja joo täälläkin yksi breaking bad-höperö! kaikki tuottarit tullu katottuu pariin otteeseen :D välillä ihan mukavaki kattoa jotain muuta ku tämmösiä perus naisten hömppäsarjoja ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, arvelinkin etten ole ainoa siihen ohjelmaan hurahtanut ;D Jep totta, mukavaa vaihtelua niihin naisten hömppäsarjoihin! :D

      Poista