lauantai 29. maaliskuuta 2014

With canon you can

Postista tupsahti siis Canon 50mm f/1.8 || tällä viikolla. Oon tähän asti tosi tyytyväinen ton putken valovoimaan, mutta muuten en oo ehtinyt kokeilla sitä kuin muutamiin räpsyihin. Mutta viimeistään loman aikana ehtii sitten kokeilemaan :) Uskon, että varsinkin asukuvissa ja muotokuvissa tämä putki on todella hyvä. Putken tilasin CDON.comista 99eurolla, joten hinnallakaan sitä ei oltu pilattu. En malta odottaa että pääsen kuvailemaan tolla paremmin sitten! Onko kenelläkään kokemuksia tosta putkesta? Ois tosi kiva kuulla sekä hyviä, että huonoja! :)

IMG_2793 IMG_2788

6 kommenttia:

  1. Ite oon käyttäny vallan tota putkea ostettuani sen viime kesänä! Oon kyllä ollut tyytyväinen, hintalaatusuhde ihan kohdillaan mun mielestä:)

    VastaaPoista
  2. Mulla oli toi putki kolmisen vuotta, kunnes se vähitellen jotenkin löystyi ja lopulta hajosi kokonaan viime keväänä. Olin kuitenkin kokonaisuudessaan ihan tyytyväinen, hinta-laatusuhde ok, eikä sellaselta muovirimpulalta voi kovin monen vuoden elinkaarta odottaakaan. :)

    VastaaPoista
  3. Ostin ton putken muutama kuukausi sitten ja ei oo kyllä mitään pahaa sanottavaa! Eli hintalaadusuhde jätte gott :)

    VastaaPoista
  4. Muuten ihan jees, ärsyttää vain sen sahaava tarkennusääni. Nykyisin käytän tuota aika vähän,
    mm. 40 on ehkä jo mennyt ton ohitse. :)

    VastaaPoista
  5. Ihan kiva perusputkihan tuo on, jokaisen canonistin pakkohankinta :) Automaattitarkennus on aika kehno, mutta ei tuo ole iso ongelma kun käytän muutenkin paljon manuaalitarkennusta. Ja bokeh ei aina niin kauniimmasta päästä, mutta tyytyväinen oon kaikinpuolin ollu! Joka sentin arvoinen :D

    VastaaPoista
  6. Anonyymi4/4/14 17:36

    Hinta-laatusuhde on tossa putkessa kohdillaan, itellä ollu käytössä jo yli kolme vuotta ja edelleen pelaa. Automaattitarkennus on huono, niinku joku tossa jo sanokin mutta muuten pelaa mainiosti. Hyvän hankinnan teit :)

    VastaaPoista