lauantai 8. maaliskuuta 2014

Jane 18v!

Vihdoin pääsen postailemaan! Mulle alkaa tulla jo vierotusoireita postaamisesta :D En valitettavasti päässyt sunnuntaina postaamaan teille, mulla oli tosi vähän aikaa ennen kuin bussi lähti illalla jälleen Helsinkiin. Olin siis nyt tämän viikon myös Helsingissä tutuilla, koska mulla oli vuorossa ruotsin abikurssi. Molemmista abikursseista oli mulle tosi paljon hyötyä ja nyt oonkin varmemmilla mielin menossa yokokeisiin.
Anyways, nyt postauksen itse aiheeseen! Janen 18v synttäreitä tuli siis juhlittua viime lauantaina ihanalla porukalla :) Jane oli loihtinut ihania herkkuja ja aika tujua boolia myös... Hehe ei vaan, hyvää oli! Oli jälleen kerran tosi kivaa ja myös kuvatkin onnistui onneksi :) Suurin osa näistä kyllä oli tosi kellertäviä ja siksi tällainen epätavallinen muokkaus monissa, mutta mun mielestä niistä tuli kuitenkin ihan kivoja!





Mun asu koostui Pariisista ostetuista vaatteista! Musta hame ja siihen kuuluva vyö on Newlookista ja musta paita (mekko) Bershkasta :)









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti