keskiviikko 30. lokakuuta 2013

Second day in Paris

Heipat kaikille! Mun piti tehdä tämä postaus jo eilen, mutta laiskuus voitti jälleen... Mun viikko on lähtenyt ihan hyvin käyntiin, oon saanut mun motivaation opiskeluun takaisin loman ansiosta. Pariisissa kun oli niiiin rentouttavaa, hehe ;) Ennen lomaa olin oikeasti ihan räjähtämispisteessä ja joka tunnilla puhelin kädessä. Nyt oon taas valmiina ottamaan itteäni niskasta kiinni! :) Jossain vaiheessa mun pitäisi teille tehdä myös ostospostaus, jos sellainen vaan kiinnostaa? Vitsit kun tota valoa riittäisi parituntia päivällä pidempään, sillä melkein alkaa hämärtää jo kun tulen koulusta kotiin.. Yhyy, en tykkää sitten ollenkaan siitä ajatuksesta, että parin kuukauden päästä on taas hyrhyr pakkaset :(

Mutta nyt itse asiaan! Toisen päivän eli sunnuntai-kuulumiset Pariisista. Tuntuu niin hassulta, että tästäkin reissusta on jo yli viikko... Niin se aika vaan menee! :) Sunnuntaina päätettiin ottaa suunnaksi La Defensen kauppakeskus. Siellä se koko päivä sitten hurahti tuosta vaan... Ja rahaa tietysti paloi. Favourite kauppoja mm. Pimkie ja New Look! ♥


Housut/Carlings, Paita/New Look, Laukku/Hersecret*, Nahkatakki/H&M, Kello/Kultajousi


Kolmen tunnin shoppailujen jälkeen oltiin lopen uupuneita, joten päätettiin käydä Quickburger -nimisessä pikaruoka ravintolassa! Niitä tais olla aika paljonkin Pariisissa, ainakin Champs Elyseellä näkyi!


Ruuan jälkeen käytiin vielä muutamissa kaupoissa ja sen jälkeen päätettiin lähteä kotiin, koska sen verran alkoi jalkoihin ottamaan se kaikki kävely...


Myöhemmin illalla syötiin ja aloiteltiin, ennen kuin lähdettäisiin Le Queen -nimiseen Pariisin parhaaseen tanssiclubiin! ;D Mulla ei paljoakaan kuvia ole nyt tästä loppuillasta kuin nämä muutamat, sillä ei oikein keskitytty siihen valokuvaamiseen...


Baariin laitoin uuden mustan hameen (New Lookista), johon kuului musta vyö kultaisella yksityiskohdalla ja valkoisen pitsipaidan (Monkista joskus ostettu). Jalkoihin päätyivät vanhat kunnon ballerinat! Pariisissa oli myös joka ilta todella lämmin, me oltiin tosi onnekkaita, kun koko viikon oli niin mahtavat säät!

Toivottavasti kerkeisin vielä tällä viikolla tulla postailemaan teille maanantaipäivästä Pariisissa, mutta nyt toivotan kaikille kivaa ja rentouttavaa iltaa, Adios! ♥

2 kommenttia:

  1. Ihanat noi sun molemmat asut! Ja ehdottomasti kiinnostaa ostospostaus, innolla jo odotan ;)

    VastaaPoista
  2. Heippa! ensinnäkin oot älyttömän kaunis tyttö! mulla olis muutama kysymys sun mallihommista, en viittinyt tohon aijempaan vastaus juttuun laittaa. Eli luin että oot Studio Elitellä tehnyt mallikansion, mä oon myös ja no ei siitä ehkä sen enempää.. en nyt mielipiteitä kyseisestä asiasta viitsi sanoa. Mutta tiedätkö tosta Clamos Studiosta, mihin olit hakenut mitään? kun itse olisin päässyt sinne mutta vähän mietitytti :/ olen siis vain 165cm, laiha ja mielestäni ihan nätti, niin mitä oot mieltä, olisikohan musta mainosmalliksi, joilla ei sen kummempia pituus yms. vaatimuksia ole? ei sitä tietenkään nyt pysty sanomaan ilman kuvia sun muuta.

    Onko sulla jotain ehotuksia mihin mun kannattaisi ehkä hakea, tällä pituudella? Kiitos super paljon vastauksesta! :)

    VastaaPoista