torstai 17. lokakuuta 2013

17.10.

Heipsan kaikille! Tämä viikko on tosiaan mennyt aikamoista vauhtia eteenpäin. En oo sen kummemmin tehnyt mitään erityistä, siksi ei oo postauksiakaan tullut! Oon mm. lukenut englannin huomiseen uusintaan, syönyt pyttipannua melkein joka päivä nams, lukenut uusinta MeNaiset -lehteä, ladannut uutta musiikkia iPodiin, lagaillut kotona päivät pitkät, lukenut autokoulun teoriaa sekä pakkaillut matkalaukkua huomista varten! Jos joltakin on siis mennyt ohi, niin lähden hyvän ystäväni Jonnan kanssa pe-la yönä Pariisiin! Ollaan viikko siellä, joten en usko että tämän postauksen jälkeen tulee postausta ennen ensi viikonloppua. Toivottavasti maltatte odottaa! :) Mun tekemisiäni voi seurata mun instagramin (@sofiagafforio) kautta, sitä päivitän varmaan aika tiheään tahtiin reissun aikana. :) Kuvia Pariisista tulee varmasti todella paljon, joten postauksia tulee sitten rutkasti! 


Tällä viikolla mulle on tullut postissa kahdelta yhteistyökumppanilta postia, mutta niistä postailen lisää myöhemmin Pariisin reissun jälkeen!
 Tässä kuitenkin vähän esimakua ;D 

5 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Mäkin tykkään siitä tosi paljon :) nimimerkillä kultaisten korujen hamstraaja xD

      Poista
  2. Oioii Pariisi on ihan mielettömän kaunis, pitäkää hauskaa ja nauttikaa!♥ :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Uskon että se on kyllä kaunis paikka.. Kiitos Pinja <3

      Poista
  3. Jääks kade!! Ps. Oon niiiiiin kateellinen sulle... Enemmän kuin kenellekään :D toi sun vastauksia mallinhommiin postaus oli maailman ihanin ja oot ihan jumalaisen kaunis... Sisältä JA ulkoa joka on ihan uskomatonta.

    VastaaPoista