maanantai 5. elokuuta 2013

With Ira ♥

Heippa pitkästä aikaa! Mulla on jäänyt tältä viikolta vähän postailematta, mutta ehkä te kestätte! Mulla lauantai-illan suunnitelmiin kuului Iran kanssa kuvailua ja näistä tuli kyllä hirmu kivoja, vai mitä tykkäätte siellä ruudun toisella puolella? :) Ihanaa, että nyt on ollut niin mahtavia ilmoja, en millään haluaisi uskoa että viikonpäästä keskiviikkona istutaan koulun penkillä.. Eiii! No, onneksi mulla on kuitenkin ensimmäinen jakso sen verran easy, ettei arki iske ihan täysiä vastaan. Koulukirjoja pitäisi kuitenkin pikkuhiljaa alkaa tilailemaan, nimittäin sen verran pitää varautua tohon koulun alkuun!

Eilen olin meillä oli Amarillossa muutaman kaverin kanssa Janen läksiäiset. Syötiin kunnolla siinä ihan pari tuntia ja masut tuli kyllä täyteen! Vähän haikeeta on kyllä kun hän lähtee taas sinne Espanjaan, onneksi tällä kertaa tuleekin jo aijemmin takaisin Suomeen :) Kokeilin muuten tällä kertaa sellaista ruokaa kun Crunchy Chicken Amazone (jos näin kirjoitetaan) ja oli kyllä hyvää! Pelleiltiin Leean kanssa myös chileillä ja mun suu tais palaa ihan oikeasti... :D ''Ihan normi paprikaahan tää on?" Haha, hupsista.

14 kommenttia:

  1. Anonyymi5/8/13 18:39

    Upeita kuvia, oote kyl tosi kauniita! Mistä toi sun peplumtoppi on?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kiitos :) Se on Onlysta!

      Poista
  2. Anonyymi5/8/13 19:27

    Nyt sun kulmakarvatkin alkaa olla jo ennallaan! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi jeps! Ei ollenkaan enää tartte laittaa kulmakynää! Se postauskin pitäis tehdä varmaan.. :D

      Poista
  3. Anonyymi5/8/13 20:40

    Mistä tuo sun ihana peplumtoppi on? :)

    VastaaPoista
  4. oot niin super kauniin näkönen etten kestä! hymyki ja kaikki! ♥

    VastaaPoista
  5. Anonyymi6/8/13 15:11

    Syötkö säännöllisesti tai herkutteletko usein? ja ootko ollut aina noin hoikka? ihana kroppa!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kesällä nyt on menny miten menny, mutta taas urheilen säännöllisesti jne :) Aina olen ollut hoikka kyllä!

      Poista
  6. Anonyymi6/8/13 22:07

    En tiiä onks sulle sanottu tästä, mut näytät musta ihan Shannyn Sossamonilta! :D

    http://images.fanpop.com/images/image_uploads/Shannyn-Sossamon-a-knights-tale-468522_400_620.jpg

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On joskus varmaan.. Näyttää tutulta nimittäin! :)

      Poista
    2. Hui kuinka teissä on samaa näköä kasvoissa! Totahan voisi luulla sun siskoksi tai tädiksi! :D Mutta sulla on ihanemmat hiukset.

      Poista
  7. Anonyymi7/8/13 12:35

    Oot oikeesti maailman kaunein! Miks mun italialaisgeenit ei oo suonnut mulle noin ihania ruskeita silmiä! Sen sijaan oon perinyt sen 155cm pituuden :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha voi eiii! :D Oot varmasti ihan yhtä söpö :)

      Poista