tiistai 13. elokuuta 2013

Vika Italiapostaus

...Vähän myöhässä! En oo millään jaksanut alkaa käymään kaikkia satoja kuvia läpi näiden parin viikon aikana, mutta tänään mulla oli kuitenkin aikaa rutkasti joten sainpahan tämän viimeisen Italiapostauksenkin tehtyä! Kuvia tässä postauksessa on enemmän kuin liikaa, mutta ei anneta sen häiritä. Oon miettinyt Italiaan lähtöä jouluksi, mutta ei olla suunniteltu kyllä vielä mitään. Haluisin myös että mun isoveli lähtisi mukaan, joka on tällä hetkellä armeijassa, mutta katotaan sitten lähempänä joulua jos se pääsisikin lomille muutamaksi päiväksi sieltä! :) 


Yhtenä päivänä oltiin Outlet keskus Barberinossa. Se oli tehty tuollaiseksi pikku kyläksi, mun mielestä ihana idea! Siellä oli vaikka mitä merkkejä, ja kaikissa kaupoissa hyvät alet normaalihintaisista tuotteista! Kuten esim. Ralph Lauren, Guess, Calvin Klein, Prada, Puma, Adidas...


Mulle tarttui mukaan Ralph Laurenin ja Puman liikkeistä vaatteita :) 


Iltapäivällä rentouduttiin mahtavan maiseman ja poreammeen kera... ♥


Sukulaistyttö Nora ♥ Oli ihana nähdä taas :) 


Looove the sea ♥


Home sweet home ♥


La Serran auringonlasku ♥


Poolilla taas kärtsäämässä!

8 kommenttia:

  1. Nää kuvat on kyllä niin ihania! Tollaset outlet-kylät on parhaita :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos :) niinhän ne on! Halusin tonne uudestaan ku viime vuonna se oli niin siisti paikka :)

      Poista
  2. Italias ois kyl niin ihana käyä!
    Hienoja kuvia! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suosittelen ehdottomasti :) kiitos!

      Poista
  3. jee mäki oon käyny tuol outlet systeemis :)

    VastaaPoista
  4. Ihana blogi sinulla ja niin kaunis olet! :)

    xx
    Jozella
    http://jozellablog.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, itse vaan kaunotar olet! :)

      Poista