tiistai 13. elokuuta 2013

Love Chic, Be Nova

Heippa! Kuulumisien mukana pistän teille tähän kuvaa uudesta hameesta minkä sain blogiyhteistyökumppaniltani Chicnovalta*. Oon täysin rakastunut kyseiseen hameeseen, se on juuri sopivan pituinen ja ihanan maastonvihreän värinen. Ainoa moitittava asia on että toimituksessa kesti se tasan 3viikkoa, pelkäsin jo etten sais mun synttäreille tuota. Nimittäin ajattelin laittaa ton silloin päälle! No mutta, onneksi se nyt kuitenkin tuli :) Mun synttäreihin onkin enää viikko ja yks päivä, enkä millään malttais odottaa. Juhlitaan mun kavereiden kanssa oikeen kunnolla sitten! 

Eiliset Hobby Hallin kuvaukset sujuivat todella loistavasti, vaikka oli pitkä päivä niin hyvin me hoidettiin hommat loppuun! Sport-lehden kuvauksetkin siirtyi synttäripäivälle 21.8. ja sekin on kokopäivä kuvaus, joten saa nähdä kuinka rikkipoikkiväsynyt olen juhlimaan, pakko se on kuitenkin kun kerran sitä 18 täytetään! ;) Nyt kuitenkin näihin kuviin, palaillaan taas ♥


Paita/GT, Hame/Chicnova*, Kaulakoru/H&M, Kengät/Footway
(*saatu blogin kautta)

8 kommenttia:

  1. tosi kaunis tuo hame, niin mallilta ko väriltäänkin <: ihana asu!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihih, mäkin tykkään :) Kiitos!

      Poista
  2. ihanasti toi hame istuu sulle! :-)

    VastaaPoista
  3. oiii ihana tuo hame!(:

    VastaaPoista
  4. Ihanan värinen toi hame!!♥

    VastaaPoista
  5. tosi kiva asu ja toi hame on kans superkiva !
    http://nelliuu.blogspot.fi

    VastaaPoista