maanantai 26. elokuuta 2013

Case App

Olen pidemmän aikaa tutkaillut itselleni jo kuoria, koska iPhonen osto oli mulla mielessä vähän aikaa sitten. Case App -niminen nettikauppa otti muhun yhteyttä ja olin tosi innoissani tästä yhteistyöstä blogin kanssa. Case Appin nettisivuilla voi nimittäin tehdä ihan minkälaisen kuoren tahansa omalle iPhonelleen. Kuoriin voi liittää vaikka kuvakollaasin, erilaisia tekstejä ym.. On tosi paljon eri vaihtoehtoja :) Myös se kuorien suunnittelu on helppoa, tekisi melkein mieli tilata jo heti toiset perään, koska nämä tuli niin nopeasti perille. 

Mulla meni ihan liian kauan kun yritin päättää minkä ihmeen kuvan laittaisin siihen sitten. Cmoon sofia, sehän on vaan puhelimen kuori...? Tein erilaisia kollaaseja ja ne oli myös ihan kivoja mutta en silti osannut päättää tai mikään ei kelvannut mulle! :D 


Noh, sitten mulla välähti. Tämä aivan täydellinen Rihanna ja Chanel yhdistettynä! En voisi olla tyytyväisempi tähän nyt, tämä on tyylikäs ja todella ihana! Kiitoskiitoskiitos Case App ♥

6 kommenttia:

  1. ihana! paljonko tollanen maksaa?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on :) Noin kolmisenkymppiä!

      Poista
  2. Mitä tekemistä Rihannalla ja Coco Chanelilla on toistensa kanssa? Etkö olisi voinut valita vain jompaa kumpaa sen sijaan, että änget molemmat samoihin kuoriin?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Älä ole noin äkänen, googleta niin saatat saada kysymykseesi vastauksen :) hihi

      Poista
  3. En tykkää noiden yhdistelmästä, ite olisin ottanut pelkän Ririn tai sit ton Chanelin logon :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos mielipiteestä :) mä tykkäilen tästä kuitenkin tosi paljon ja se on pääasia! :)

      Poista