maanantai 22. heinäkuuta 2013

Camo

Oltiin tänään Äitin kanssa Kouvolassa asioilla ja kävin pyörähtämässä myös Saran kanssa parissa kaupoissa Veturissa. Löysin Kappahlista ihan mahtavan camokuositakin lastenpuolelta kympillä! Ihan suoraansanottuna mahtava löytö :) Oon jonkun aikaa alkanut tykästymään näihin ja nyt kun oli tällainen tilaisuus niin olihan se pakko ottaa ihan vain sen hinnankin takia! :D Huomenna alkaa helteet, niin en pääsekkään käyttämään tota vielä. Ehkä sitten kun koulut alkaa! (eli siis toivon että noi helteet kestää enemmän kuin viikon...) Tänään on muutenkin ollut oikeesti ihan hirveä ilma, ihankuin olis joku marraskuu!


Ei mulla paljon mitään muuta asiaa ollut teille... Tuli muuten yhdet Anttilan kuvaukset ensiviikoksi! Niitä sitten odotellessa :) Mulla on teille muuten yksi asupostaus tulossa ja sitten siitä kulmakarvajutusta lisää myös.. Oon nimittäin saanut mun rakkaat kulmat takaisin kasvatettua, tuntuu ihanalle kun kattoo peilistä ja jopa näyttää itseltään! Eli mulla kesti n. 7 viikkoa kasvattaa ne samanlaisiksi, joten kaikki tyypit siellä kellä on paksut kulmakarvat - harkitkaa kaks kertaa ennen kuin annatte jonkun toisen muotoilla/nyppiä niitä. Nää mun kaipaa ehkä vielä vähän muotoilemista, mutta oon kuitenkin jo aika tyytyväinen. Tästä lähtien en anna kenenkään koskea enää mun kulmakarvoihin :D Mutta tästä sitten lisää itse postauksessa, joka tulee tänään tai huomenna!

4 kommenttia:

  1. ite ostin ton takin keväällä normaaliin hintaan, toi on kyllä ihan sika kiva :>

    VastaaPoista
  2. Ei hitto katoin tota samaa just tänää mut ei ollu enää mun kokoja!:(

    VastaaPoista
  3. Miten sä pääsit mallitoimiston listoille? :) muutenkin olisi kiva saada postausta aiheesta !

    VastaaPoista
  4. Kattelin noita sun vanhempia postauksia ja mun huomion kiinnitti sun ihanat neuleet! Oon yrittänyt ettiä sellasia neutraalinvärisiä neuleita syksyksi, mutta eipä meinaa löytyä :( Oisko sulla jotain kauppavinkkejä, että mistä vois löytyä? :)

    VastaaPoista